2009. május 6., szerda

15 mm fagolyó bekásázása















Zsuzska, kikisérleteztem a 15mm fagolyó bekásázását:-))) Nekem tökéletesnek tűnik! Leírom hát, hogy hogyan készítettem.

Anyagszükséglet: 15mm fagolyó, 11/0 japán kása.

Minta:

1. és 2. sor: 5 szem

3. sor: 10 szemre történő szaporítás (az 5 szem közzé 2-2-2-2-2 új szemet felveszel)

4. és 5. sor: peyote (10 szem)

6. sor: 15 szemre történő szaporítás (a 10 szem közzé 2-1-2-1-2-1-2-1-2-1 új szemet felveszel)

7-18-ig sorok: peyote (15 szem) összesen: 12 sor

19. sor: 10 szemre fogyasztás

20. és 21. sor: peyote (10 szem)

22. sor: 5 szemre fogyasztás

23. sor: peyote (5 szem).

A szaporításnál és fogyasztásnál, illetve a 23. sornál visszaöltöttem az előző sorba, hogy a cérna ne húzza annyira fel a gyöngyöt, ezt megnézheted az Audrey blogjában!

16 megjegyzés:

Anna írta...

De jóóóóó! Köszönöm! Kipróbálom hamarosan! :-)))

Zsuzsa írta...

Köszi a leírást, én is megpróbálkozom vele.

Mili írta...

Köszi hogy megosztottad velünk :)!

Berjo írta...

Köszi, köszi a pontos leírást!!

KisJuci írta...

Köszönöm, hogy leírtad!!!

Krisziz írta...

Köszönöm a leírást!!!!

Tiszi írta...

Köszönjük. :)

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Köszi, megfogom csinálni!

Monaperla írta...

Nagyon szépek!!!

Teca írta...

Szuper! Köszönöm én is kifogom próbálni!!!

Hobbi írta...

Köszi, majd én is kipróbálom!

bemese71 írta...

Már írtam (volna) egyszer, de mind dobott ki és jöttem, hogy úja megköszönjem a mintát, mert most már látom is az eredményt és állíthatom, hogy nagyon cuki bogyóval ajándékoztál meg bennünket!:)Köszönöm szépen!:))

Kata írta...

Köszi szépen!

Roberta írta...

Nagyon-nagyon szívesen Lányok:-)))

Viktória írta...

Köszi szépen :)

Zenkriszta írta...

Köszönöm!!köszönjük!!