2009. június 24., szerda

Virágos horgolt kari, swari golyóval








15 megjegyzés:

Anna írta...

Hű, de jól néz ki! :-) Ezt is ki kell próbálnom...:-)

Manka írta...

Nagyon szupi! Imádom a kis virágos ékszereket!

Ilka írta...

Nagyon jó! Már nekem is rá kellene szánnom magam a horgolásra, nagyon szépeket csináltok.

Marta írta...

Nekem is nagyon tetszik es sajnos a horgolas nekem is a gyenge pontom, de talan egyszer en is raveszem magamat es bele melyülök a horgolas tudomanyaba

Kata írta...

Roberta, ez nagyon szép lett!!!!!!!!!

Berzsi írta...

Roberta, ez gyönyörű lett!

Ági mama írta...

Csodálatos!!!!!

kandy írta...

Jaj, Robi, de eszelős!!! Tudod, a virágok az egyik gyengém, de nekem ilyen sosem lesz, mert hiába ültünk együtt a tanfolyamon, nekem nem megy ez a dolog, sajnos. Irigy vagyok nagyon.

Teca írta...

Nagyon dögös!Gyönyörűűűűűűűűűűű!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Jaj de gyönyörű lett!!!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon tetszik!!

Kránitzné Kis Katalin írta...

Nagyon jól sikerült darab! Én imádom a horgolást :))

Hobbi írta...

Nagyon tetszik, szeretem ahogy a színeket használod!!

Hermann Ildikó írta...

Mindig kedvet kapok a horgoláshoz, amikor a csodás ékszereidet látom, gratulálok!!!

Bernuska írta...

Gratulálok, nagyon szép lett. Kérlek látogasd meg a blogom!