2011. december 11., vasárnap

"Horgolt kígyóbőr" Gabinak!

Karácsonyoztunk a Lányokkal:-))) Nekem, Gabinak
kellett készítenem ajándékot.
Gabi nagyon-nagyon sok szeretettel készítettem, viseld
örömmel.
Áldott, Békés, Boldog Karácsonyt Kívánok Neked!
(a szett 15/o japán kásából készült)

(az én ajándékomat sajnos csak jövőhéten hétvégén tudom Nektek megmutatni,
mert sajnos este én nem tudok normális fotót készíteni.... de annyit máris elárulhatok,
hogy lenyűgözően gyönyörű és piros-fekete:-))))

Minta: ha esetleg valaki kisegítene a minta alkotójának
nevével, azt nagyon megköszönném!


















38 megjegyzés:

Marta írta...

Ez valami àlomszép!!! De irigylem most Gabit ;)

Alexandra írta...

Wonderful work!! Very nice colours!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű munka ,szép színekkel!Nagyon szép ajándék!

Mar Bisutería írta...

Ohhhh maravilloso!!!!!!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful set!!!!!!

Lakota mágia írta...

Fannnntasztikusan szépséges,..nagggyon irigykedem!!!
:-)

kkati írta...

Csodaszép.

Sipy írta...

gyönyörűek a színei - nem kis munka lehetett, le a kalappal!

MICA írta...

Gyönyörű!!

LUCY írta...

Elegante, fino, unos colores preciosos....

Tímel írta...

Álomszép!

Ha meglesz , hogy kié a minta, kiírnád, szeretném meghorgolni én is:)

Enikő írta...

Ez valami álomszép!!!!!!

Schnappy írta...

Hú ez igen, fantasztikusan néz ki! Sok munkád lehetett vele!!:)
Szerencsés az ajándékozott!:)

Manci írta...

Én már tegnap élőben elájultam tőle. Eszementen jó!!!!!!

Manka írta...

Hűűű de gyönyörű lett! Nem lehet vele betelni! Csodaszép ajándék!

Lerika írta...

Hű, de káprázatosan pompázatos!!!!!!!!!!!!!!!!A türelem nagymestere vagy!!!!!!!:-)

Edit írta...

Gyönyörűszép horgolás, a minta is szuper! Én is irigykedem. :)

Ági írta...

Aztamindenit..de gyönyörűek! hány gramm gyöngy kellett hozzá? :D

Panka gyöngye írta...

Gabi igazán szerencsés:)Csodás szettet alkottál!!

Monica írta...

che lavoro stupendo! Complimenti sei veramente super super bravissima!!!

Kisnyul / Andi írta...

Gyönyörű! Micsoda ajándék! 15-ös gyöngyből hatalmas munka, gratulálok!

Kisnyul / Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Keka írta...

Elbűvölő!

Berjo írta...

Hűűűű, ez valami fantasztikus! Türelemből és kitartásból: 5***!

Orsi írta...

Ez a szett valami frenetikus!!!!

Babra írta...

Úúúristen, hogy ez mennyire gyönyörű!! Gabira meg szuperirigy vagyok:D

Unicornio írta...

Bravo, fantastic beadwork!!!

Ági mama írta...

Gratulálok!!! Álomszép ékszereket alkottál!!!

el ricón de Jópiti írta...

Espectacular!!!
Un conjunto maravilloso...
la pulsera es impresionante....
menudo trabajo...la de horas que le habrás echado...
Y que magnífica combinación de colores...

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Ez igazi mestermű!!!!

Szikati írta...

Lenyűgöző munka, le a kalappal!
Csodálatos ajándék!!!

Csilla Papp írta...

Ez a szett valami lélegzetelállítóan gyönyörű!!!

Piky73 írta...

Uramatyám!!! Ez aztán nem semmi munka!!! Szerintem én sorozatosan elszámoltam volna a felfűzéskor a szemeket... Bámulatos a figyelmed és a kitartásod!!! Gratulálok ehhez a csodához!!!

Makra Gabriella írta...

Nagyon-nagyon örülök neki!! Nagyon köszönöm!! Imádom!!

Bebi írta...

Káprázatosan gyönyörű ez a szett!!! Rengeteg munkád lehetett vele! Gratulálok hozzá!

Fraisiperles írta...

C'est vraiment merveilleux!
Bravo! Quel beau travail!

Joyeuses fêtes Roberta!

Bise du Canada

Fraisiperles

http://nathe1972perles.canalblog.com írta...

superbe bravo !!

Monaperla írta...

Csodaszép! Hatalmas türelmed van!...de a végeredmény mindent megér! :-)