2007. december 25., kedd

Medál feketében




6 megjegyzés:

Tündi írta...

El vagyok ragadtatva ettől a medáltól, nagyon nagyon tetszik.))))

Roberta írta...

Nagyon-nagyon köszönöm Tündi, én is teljesen odavagyok érte. Amennyire mutatós annyira egyszerű megfűzni:-)))

LNóri írta...

Szia Roberta,
Szégyen szemre nem voltam itt régóta, de volt csomó megrendelésem és azokon dolgoztam, utána meg jött a karácsony és rohangálás ide oda rokonokhoz...
Imádom ezt a szép medált!
Nagyon szép!
Most ez a kedvencem.

Roberta írta...

Nagyon köszönöm Nóri:-)))!!!

timpigyöngyei írta...

Roberta, ez csodás, teljesen odáig vagyok érte!!!! Ha mejd lesz időm (magamra)lehet "copyzni"?

Roberta írta...

Köszönöm Timpi:-))) Természetesen, és nagyon örülök, hogy annyira tetszik Neked, hogy Te is megcsinálod... várom:-)))