2010. december 18., szombat

Mini-bogyós gyűrű Zsuzskától-nekem

Zsuzskától kaptam karácsonyra ezt a csodás gyűrűt,
kiegészítőjeként ennek a karkötőnek, amit szintén
Tőle kaptam:-))))
Zsuzska nagyon szépen köszönöm!!!
(annyira megtetszett, hogy csináltam piros árnyalatban is magamnak ahhoz
a gyönyörű nyaklánchoz, amit Almonától kaptam karácsonyra.... a nyaklánc
fotóját holnap fogom feltenni a blogomba, remélem lesz egy párpercnyi napsütés,
hogy tudjak szép képet készíteni).

Minta: Anuskka





6 megjegyzés:

tita írta...

Maravilloso.Besos

Las Creaciones de Boricua írta...

It's very pretty!!!!!!!!!

Nikol írta...

De jópofa!!:) :)

Ági mama írta...

Nagyon szépek ezek a kis bogyósok!!

LUCY írta...

Bellisima,precioso, una idea super original....

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Nagyon szivesen Roberta, Puszi!